Forum www.detetim.fora.pl Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
America's Army
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.detetim.fora.pl Strona Główna -> CIEKAWE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
+De4d-_-b;
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 1176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 21:03, 07 Kwi 2008    Temat postu: America's Army

"Forum oficjalnie jest nie po raz pierwszy źródłem ciekawych informacje odnośnie wersji 3.0. Tym razem za sprawą wypowiedzi DEV MindRiota możemy się dowiedzieć, iż projektanci pracują nad prototypem moździerza, który ma zostać wbudowany w całkowicie nową wersję AA. Ostateczną decyzję o dodaniu nowej broni do gry podejmą wojskowi jednak programiści nie wykluczają takiego scenariusza. O tym czy tak się stanie przekonamy się za 5 miesięcy gdyż wydanie wersji 3.0 zapowiadane jest na wrzesień 2008 roku."

źródło aa.pl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudek
Colonel



Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

PostWysłany: Pon 21:15, 07 Kwi 2008    Temat postu:

czekam z niecierpliwoscia Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
(golas)




Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:46, 07 Kwi 2008    Temat postu:

To sie swietnie sklada bo ja w wojsku jestem celowniczym mozdzierza ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nick
Sergeant



Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:52, 07 Kwi 2008    Temat postu:

heh Razz niewysadź mnie Razz przypadkiem tym moździerzem, chociaz bardziej bym wolał jak by fleshe ogłuszały na dłuzej i wprowadziliby nóż i bicie rekoma Smile wtedy ogłuszasz typa i go nożem albo z piastki xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
+De4d-_-b;
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 1176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 23:23, 07 Kwi 2008    Temat postu:

wtedy admini dawali by Recruit Asain i by się ludzie na pięści lali, to samo z nożem, dlatego ich nie ma Wink
Co to moździerza to ta sprawa mnie nie dotyczy, bo z wersją 3.0 kończę grać Smile Lub zostanę jeszcze na 2.9... ale to już nie to samo Smile Mam czas na grę jeszcze do końca roku, bo na wrzesień na pewno się nie wyrobią.
Jakby zostało to co jest tylko zmienili silniczek i dodali pare rzeczy to by było ok, ale jak mają powywalać wszystkie mapy, bronie itp to nie chce mi się już grać w aa bez mojego urbanka kochanego haha Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
(golas)




Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:46, 07 Kwi 2008    Temat postu:

No zobaczymy wkoncu jakies tegie glowy nad tym mysla Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudek
Colonel



Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

PostWysłany: Wto 0:19, 08 Kwi 2008    Temat postu:

damian nie boj zaby gracze na pewno ich przypilnuja zeby nie zpieprzyli zabardzo tej gry
a kto wie moze wymysla nowego jeszcze leprzego urbana Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
+De4d-_-b;
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 1176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 14:40, 11 Cze 2008    Temat postu:

Większość z graczy nie zdaje sobie sprawy, iż w zamierzchłych czasach serii 2.x.x programiści rozważali umieszczenie w grze min M86 - notabene ich modele znalazły się w kodzie gry. Wraz z nadejściem wersji 3.0 wg słów DEV Pye na forum oficjalnym miny mają szanse na dobre zagościć w grze. Na oku programistów znalazły się miny oznaczone kryptonimem FASCAM (Przeciwczołgowa artyleryjska mina narzutowa). Są to pociski artyleryjskie zawierające pewną liczbę min przeciwczołgowych zdolnych zniszczyć gąsienicę pancernego pojazdu lub cały pojazd kołowy, na przykład ciężarówkę. Wprowadzenie tego rozwiązania wymusi również na programistach stworzenie nowej klasy żołnierza inżyniera, którego głównym zadaniem jak się można łatwo domyśleć będzie oczyszczanie pola bitwy z min przeciwnika. Jako, iż miny będą miały zastosowanie do pojazdów więc na pewno nie zobaczymy ich w pierwszej odsłonie 3.0 zapowiadanej na wrzesień.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
8i3dr0n
First Sergeant



Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:47, 11 Cze 2008    Temat postu:

jak nie bedzie map na których względnie nauczyłem się grac to ja też nie gram
choć podobno jak ktoś umie jeździć na rowerze, to umie na każdym
akurat nie w moim przypadku, gdy jestem jednostrzałowcem na urbanie i nawet tam nie umiem dobrze grać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
+De4d-_-b;
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 1176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 15:12, 11 Cze 2008    Temat postu:

to będziesz ze mną na 2.x.x grał Very Happy

PS.
Ty jednostrzałowcem na urbanie? AHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA dobre dobre Very Happy Już nie bądź taki skromny bocie hehehe Razz Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
+De4d-_-b;
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 1176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 20:45, 18 Cze 2008    Temat postu:

"Po raz kolejny forum oficjalne jest miejscem ujawniania nowych szczegółów odnośnie wersji 3.0 przez DEVów. Tym razem oprócz etatowego już rzecznika prasowego zespołu programistów DEV Pye głos zabrał również DEV MindRiot - oddajmy mu więc głos. W ankiecie dotyczącej listy map, które nie powinny zostać przeniesione do nowej wersji gry otwarcie przyznał on, iż całkowite zaimportowanie jednej mapy pod nowy silnik jest zajęciem bardzo długim i żmudnym. Dlatego też zespół DEV nie zamierza przenosić wszystkich starych map z obecnej linii gry 2.x do 3.0 - mamy nadzieję, iż programiści przeznaczą jednak swój jakże cenny czas na najbardziej popularne mapy typu Urban Assault i Bridge. Drugą z wiadomości jaką udało się uzyskać jest informacja dotycząca nowego bardziej realistycznego systemu krwawienia. DEV Pye nie sprecyzował jednak jakie konkretne zmiany mają w nim nastąpić. Wiemy jednak na pewno, iż całkowicie przekonstruwana zostanie funkcja medyka stąd też możemy się spodziewać pojawienia animacji leczenia, istnieje również możliwość dodania "lokalizatora" otrzymywanych obrażeń. Te zmiany na pewno nie spowodują jednak pojawienia się w grze większej ilości krwi - wszystko przez ograniczenia jakie narzuca organizacja ESRB zajmująca się klasyfikowaniem gier ze względu na treści dla młodych graczy."


źródło: americasarmy.pl


cóż mogę powiedzieć... to najlepsza wiadomość jaką dotychczas słyszałem o A*A 3.0 Smile Będą wszystkie najpopularniejsze mapy, a takie typu FLS Assault czy też Swamp Raid zostaną usunięte... TROCHĘ szkoda, ale płakał nie będę Very Happy Z niecierpliwością czekam na kolejne dobre wieści Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
+De4d-_-b;
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 1176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 23:02, 11 Lip 2008    Temat postu:

"Doczekaliśmy się pierwszych informacji odnośnie odgłosów i dźwięków w AA 3.0 - tradycyjnie już wiadomości te przekazał DEV Pye za pośrednictwem forum oficjalnego. Możemy być pewni, iż dźwięk w AA 3.0 będzie jeszcze bardziej realistyczny wszystko to dzięki zastosowaniu autentycznych nagrań z pola walki. W tym celu projektanci odbyli klika sesji nagraniowych podczas których zarejestrowane zostały dźwięki wystrzałów, odgłosów trafień oraz mechanicznych dźwięków jakie wydają bronie (przykładowo ładowanie i zmiana magazynków). Dodatkowo jakość dźwięku oraz jego pozycjonowanie zostanie ulepszone dzięki zastosowaniu nowego silnika Unreal Engine 3. Nie wiem jak Was ale mnie przede wszystkim interesuje jak w nowej wersji zabrzmi nieśmiertelne HOOAH."

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudek
Colonel



Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

PostWysłany: Sob 0:10, 12 Lip 2008    Temat postu:

stare damian stare Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
+De4d-_-b;
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 1176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 15:48, 12 Lip 2008    Temat postu:

no chyba raczej nie stare. Z aa.pl to jest NEWS którego udzielił niedawno podczas wywiadu [DeV] Pye. To jest ostatni wywiad z nim (ostatni w sensie najbardziej aktualny).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudek
Colonel



Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

PostWysłany: Wto 14:57, 15 Lip 2008    Temat postu:

ale juz dawno to czytalem Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.detetim.fora.pl Strona Główna -> CIEKAWE Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1